.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تحقق منشور همت مضاعف و کار مضاعف در مازندران
استاندار مازندران گفت: برای تحقق پیام نوروزی مقام معظم رهبری در استان مازندران و استفاده از ظرفیت های بخش کشاورزی، دولت و دستگاه های اجرایی به کشاورزان کمک کنند ...
تحقق منشور همت مضاعف و کار مضاعف در مازندران

استاندار مازندران گفت: برای استفاده از ظرفیت های بخش کشاورزی در مازندران دولت و دستگاه های اجرایی به کشاورزان کمک کنند.

به گزارش شمال نیوز، سیدعلی اکبر طاهایی استاندار مازندران گفت: در سال گذشته محققان در بخش کشاورزی دستاوردهای خوبی داشتند و اگر بتوانیم این تلاش ها را عملیاتی کنیم می توانیم بهره برداری مناسبی از ظرفیت های کشاورزی داشته باشیم که باعث افزایش میزان تولید در واحد سطح می شود.

وی که در برنامه زنده شبکه خبر سیما همراه با استانداران تهران و سمنان گفتگو می کرد، افزود: تلاش دولت در کنار کشاورزان و کشاورزان درکنار محققان می تواند با تحقق کار مضاعف و بهره وری مناسب همراه باشد.
طاهایی اظهار داشت: مازندران همراه با گیلان نه تنها پاسخگوی نیاز های برنج کشور است، بلکه می تواند به کشورهای حوزه خلیج فارس نیز برنج صادر کند.

وی به اشاره به نامگذاری سال همت مضاعف و کار مضاف از سوی مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: با توجه به رهنمودهای رهبری معظم نتیجه کار را باید چند برابر کنیم و کشاورزان درمیدان کار حضوری پرتلاش داشته باشند که به اقتصاد ملی نیزکمک می کند.

استاندار مازندران به همایش استانداران که در روزهای پایانی سال تشکیل شد اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور به طور ویژه موضوع یک کار جهشی را تاکید کرده و بیان کردند که به دستاوردهای دولت نهم نباید بسنده کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر فقط20 درصد از اراضی کشاورزی مازندران یکپارچه سازی شده است، تصریح کرد: اگر بخواهیم برای بهبود کیفی و کمی در بخش کشاورزی نایل شویم باید فرآیند یکپارچه سازی تسریع شود که نیاز به اعتبارات ملی است.

طاهایی بیان کرد: در حال حاضر 300هزار هکتار اراضی شیب دار کم بازده داریم که بهترین شرایط را با توجه به طبیعت استان برای تولید محصولات گوناگون داریم.

وی در ادامه افزود: در بخش گردشگری برای حضور بخش خصوصی و توسعه فضاهای مناسب اقامتی و ساماندهی ساحل
باید یک تلاش جدی صورت گیرد.

طاهایی در بخش پایانی این گفتگو با بیان اینکه در سال گذشته محوری ترین فراز رهبری معظم اصلاح الگوی مصرف بود، گفت: دولت قانون هدفمند کردن یارانه ها را در دستور کار قرار داد و انتظار داشت عددهای بودجه ای مناسب محقق شود که امیدواریم در گفتگوی مجدد دولت و مجلس عددهای بودجه ای قانون هدفمند کردن یارانه ها محقق شود تا با این کار جهشی، تداوم کار شتاب گیر و دانش بنیان را شاهد باشیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

احمدی 7 فروردين 1389
جناب استاندار
با سلام
آیا فکر می کنید مشکل بخش کشاورزی استان فقط کمبود اعتبار است ؟ آیا تاکنون عملکرد مدیریت آن را بررسی کرده اید یا فقط به گزارشات ارسالی توجه نمودید ؟ آیا شیوه موجود ، توانائی ظرفیت سازی و عملیاتی کردن ، که به آن اشاره فرمودید ، را دارد ؟ و ....
جعفر قربان پور 7 فروردين 1389
با احترام
در سال نو برای استاندار محترم و ارزشی مازندران و کلیه مدیران خدمتگزار توفیق روزافزون از خداوند منان آرزو می نمایم . جعفر قربان پور کارشناس شورای آموزش و پرورش مازندران

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.298 seconds.